piątek, kwietnia 29

Tadaaam! Koci konkurs rozstrzygnięty!

Kocia komisja przy niewielkim wsparciu wybrała zwycięzcę konkursu z PreVital-em.

Użytkownik Aldis ACW okazał się najlepszym znawcą kociej duszy... O czym myślą koty?

"Wydaje mi się że moje koty to myślą mniej więcej tak:
Zrucę to, albo nie, zrzucę to, albo może coś zjem, albo nie, proszę mnie pomiziać, ej nie! nie, za długo miziasz, pójdę jeść, ale co to? o zrzucę to! Orzeszek! Nie lepiej pójdę na kolanka do mamy. Albo nie, do taty. Albo lepiej jeszcze to zrzucę. W sumie głodny jestem. Zmęczyłem się. Idę spać.
;)"

Nagrodzoną osobę prosimy o przesłanie danych do wysyłki na adres jack.redrum@gmail.com obiecując, że zostanie on wykorzystany wyłącznie do przekazania nagrody. Gratulujemy zwycięzcy i wszystkim, którzy spróbowali! 



Brak komentarzy: