piątek, sierpnia 10

Pamięć i spostrzegawczość, to coś, co Koty lubią najbardziej

Leniwe południe, Kot i Maleństwo korzystają ze sjesty w tle gra Radio Pogoda. Na antenie ogłaszają konkurs. Do wygrania wakacyjna apteczka z wyposażeniem. Trzeba odgadnąć z opisu przedszkolaków: o jakie zwierzę chodzi. Dzieci mówią że to duże, szare i ma dziwną minę. Wszystko wskazuje na słonia.
- Ty, Maleństwo, wyślę, co?
- Pewnie, wysyłaj, a zapamiętałaś numer?
- Siedem coś tam, coś tam...zapamiętałam. Już wpisałam: SŁOŃ.
- To ślij.
- Ślę.
Po chwili przychodzi SMS. Kot niecierpliwie otwiera mrucząc:
- To pewnie potwierdzenie. – i czyta z bezgranicznym zdumieniem:
- „Fundacja TVN i Twój Operator PlusGSM dziękują za okazane wsparcie. Dziękujemy!
- Co??
- K***wa numery pomyliłam, do TVN-u wysłałam!
Dzieci podpowiadają dalej, szare zwierze z dziwną miną żyje w dżungli – może to hipopotam. Kot podejmuje wyzwanie.
- To ja piszę: HIPOPOTAM i wysyłam.
- A zapamiętałaś numer?
- No, za kogo Ty mnie masz? Teraz to już zapamiętałam.
- To ślij.
- Ślę.
I powtórka z rozrywki – przychodzi potwierdzenie:
Dziękujemy za Twój SMS – Radio ZET. Siła Muzyki!!!
- Szlag!!! – Krzyczy Kot i ciska telefonem
- Ależ Kochanie, nie ograniczaj się – rechocze Maleństwo
- ???
- Wyślij sobie jeszcze KROKODYLA do Polsatu!!!

Z ostatniej chwili:

1. To kit, że do Fundacji TVN trzeba wysłać: SMS o treści POMAGAM. SŁOŃ, czy inna nierogacizna też mogą być.
2. Jak się później okazała dzieciom z radia chodziło o nosorożca.
3. Niestety nie wiem, czy w tej apteczce – nagrodzie było coś na pamięć. Albo na rozum. :)
Kot

Brak komentarzy: